Item Infomation

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorCui, Yivi
dc.contributor.otherMou, Jianvi
dc.contributor.other Cohen, Jasonvi
dc.contributor.otherLiu,Yanpingvi
dc.date.accessioned2020-10-01T07:55:16Z-
dc.date.available2020-10-01T07:55:16Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationhttps://doi.org/10.1007/s10660-019-09331-0vi
dc.identifier.urihttp://tailieuso.tlu.edu.vn/handle/DHTL/9489-
dc.description.urihttps://doi.org/10.1007/s10660-019-09331-0vi
dc.languageen_USvi
dc.publisherSpringer Naturevi
dc.relation.ispartofseriesElectronic Commerce Research (2019), Volume 19, Issue 4, pp 885–914vi
dc.subjectCross-borderfe-commercevi
dc.subjectInformation system success modelvi
dc.subjectValence frameworkvi
dc.titleUnderstanding information system success model and valence framework in sellers’ acceptance of cross-border e-commerce: a sequential multi-method approachvi
dc.typeBBvi
Appears in Collections:Tài liệu hỗ trợ nghiên cứu khoa học

Files in This Item:
Thumbnail
  • D9489.pdf
      Restricted Access
    • Size : 1,07 MB

    • Format : Adobe PDF

  • Bạn đọc là cán bộ, giáo viên, sinh viên của Trường Đại học Thuỷ Lợi cần đăng nhập để Xem trực tuyến/Tải về



    Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.