Item Infomation

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorAlonso‑Dos‑Santos, M.vi
dc.contributor.otherJiménez, M. Alguacilvi
dc.contributor.otherCarvajal‑Trujillo, E.vi
dc.date.accessioned2020-10-28T08:36:54Z-
dc.date.available2020-10-28T08:36:54Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.tlu.edu.vn/handle/DHTL/9632-
dc.description.urihttps://doi.org/10.1007/s10799-019-00311-2vi
dc.languageen_USvi
dc.publisherSpringer Naturevi
dc.relation.ispartofseriesnformation Technology and Management, (2019), pp 12vi
dc.subjectUsage intentionvi
dc.subjectSocial networksvi
dc.subjectAsymmetricvi
dc.titleFacebook commerce usage intention: A symmetric and asymmetric approachvi
Appears in Collections:Tài liệu hỗ trợ nghiên cứu khoa học

Files in This Item:
Thumbnail
  • D9632.pdf
      Restricted Access
    • Size : 872.4 kB

    • Format : Adobe PDF

  • Bạn đọc là cán bộ, giáo viên, sinh viên của Trường Đại học Thuỷ Lợi cần đăng nhập để Xem trực tuyến/Tải về



    Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.