Item Infomation

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMou, Jianvi
dc.contributor.otherRen, Gangvi
dc.contributor.otherQin, Chunxiuvi
dc.date.accessioned2020-10-30T08:38:05Z-
dc.date.available2020-10-30T08:38:05Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.tlu.edu.vn/handle/DHTL/9659-
dc.description.urihttps://doi.org/10.1007/s10660-019-09338-7vi
dc.languageen_USvi
dc.publisherSpringer Naturevi
dc.relation.ispartofseriesElectronic Commerce Research (2019) Volume 19, pages749–777vi
dc.subjectCross border e-commercevi
dc.subjectLatent Dirichlet Allocationvi
dc.subjectText miningvi
dc.titleUnderstanding the topics of export cross-border e-commerce consumers feedback: An LDA approachvi
dc.typeBBvi
Appears in Collections:Tài liệu hỗ trợ nghiên cứu khoa học

Files in This Item:
Thumbnail
  • D9659.pdf
      Restricted Access
    • Size : 1,29 MB

    • Format : Adobe PDF

  • Bạn đọc là cán bộ, giáo viên, sinh viên của Trường Đại học Thuỷ Lợi cần đăng nhập để Xem trực tuyến/Tải về



    Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.