Thông tin tài liệu

Thông tin siêu dữ liệu biểu ghi
Trường DC Giá trịNgôn ngữ
dc.contributor.authorAŞKAN, Eminevi
dc.date.accessioned2021-08-18T08:41:58Z-
dc.date.available2021-08-18T08:41:58Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.issn2522-8307vi
dc.identifier.urihttp://tailieuso.tlu.edu.vn/handle/DHTL/11078-
dc.description.abstractIn this study, producer and consumer prices and the marketing structure of pistachios in Turkey were examined. Between 2003 and 2017, production, consumption, foreign trade, price fluctuations, and marketing were emphasized. It was determined that the number of fruit trees in pistachios increased. According to current and real prices, pistachio marketing margins are calculated, and producer and consumer chain indexes are calculated according to current prices and compared with annual inflation rates. Supply and demand models related to pistachio were estimated and interpreted statistically.vi
dc.description.urihttps://bnrc.springeropen.com/articles/10.1186/s42269-019-0216-5vi
dc.languageenvi
dc.relation.ispartofseriesBulletin of the National Research Centre, Volume 43 (2019), Article number: 177vi
dc.subjectPistachiovi
dc.subjectMarketing structurevi
dc.subjectPrice fluctuationsvi
dc.titleEconomic analysis and marketing margin of pistachios in Turkeyvi
dc.typeBBvi
Trong bộ sưu tập: Tài liệu mở

Danh sách tệp tin đính kèm:
Hiện tại không có tệp tin đính kèm tới tài liệu.

Bạn đọc là cán bộ, giáo viên, sinh viên của Trường Đại học Thuỷ Lợi cần đăng nhập để Xem trực tuyến/Tải về



Khi sử dụng tài liệu trong thư viện số bạn đọc phải tuân thủ đầy đủ luật bản quyền.