Item Infomation


Title: Hybrid marketing channel strategies of a manufacturer in a supply chain: Game theoretical and numerical approaches
Authors: Chun, Se‑Hak 
Participants: Park, Seong‑Yong 
Issue Date: 2019
Publisher: Springer Nature
Series/Report no.: Information Technology and Management (2019), Volume 20, Issue 4, pp 187–202
URI: http://tailieuso.tlu.edu.vn/handle/DHTL/9569
Source: https://doi.org/10.1007/s10799-019-00302-3
Appears in Collections:Tài liệu hỗ trợ nghiên cứu khoa học
ABSTRACTS VIEWS

6

VIEWS & DOWNLOAD

2

Files in This Item:
Thumbnail
  • D9569.pdf
      Restricted Access
    • Size : 1,29 MB

    • Format : Adobe PDF

  • Bạn đọc là cán bộ, giáo viên, sinh viên của Trường Đại học Thuỷ Lợi cần đăng nhập để Xem trực tuyến/Tải về



    Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.