Item Infomation

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorWang, Feifelvi
dc.contributor.otherYang, Yangvi
dc.date.accessioned2020-10-15T09:24:54Z-
dc.date.available2020-10-15T09:24:54Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://tailieuso.tlu.edu.vn/handle/DHTL/9575-
dc.description.urihttps://doi.org/10.1007/s10660-019-09368-1vi
dc.languageen_USvi
dc.publisherSpringer Naturevi
dc.relation.ispartofseriesElectronic Commerce Research (2019), Volume 19, Issue 4, pp 863–884vi
dc.subjectCross-bordervi
dc.subjectConsumer behaviorvi
dc.subjectRegularized regressionvi
dc.titleAnalysis of launch strategy in cross-border e-Commerce market via topic modeling of consumer reviewsvi
dc.typeBBvi
Appears in Collections:Tài liệu hỗ trợ nghiên cứu khoa học

Files in This Item:
Thumbnail
  • D9575.pdf
      Restricted Access
    • Size : 1,82 MB

    • Format : Adobe PDF

  • Bạn đọc là cán bộ, giáo viên, sinh viên của Trường Đại học Thuỷ Lợi cần đăng nhập để Xem trực tuyến/Tải về



    Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.