Thông tin tài liệu


Nhan đề : Association between preference and e-learning readiness among the Bangladeshi female nursing students in the COVID-19 pandemic: a cross-sectional study
Tác giả: Kabir, Humayun
Người tham gia: Chowdhury, Md. Abul Hasnat
Tonmon, Tajrin Tahrin
Hasan, Md. Kamrul
Biswas, Lila
Islam, Muhammad Didarul
Rahman, Mamunur
Mitra, Dipak Kumar
Năm xuất bản : 2022
Số tùng thư/báo cáo: Bulletin of the National Research Centre, Volume 46 (2022), Article number: 8
Tóm tắt : The COVID-19 pandemic jeopardized the traditional academic learning calendars due to the closing of all educational institutions across the globe. To keep up with the flow of learning, most of the educational institutions shifted toward e-learning. However, the students’ e-learning preference and e-learning readiness did not identify, particularly among the Bangladeshi female nursing students, where those can pose serious challenges. A cross-sectional study was carried out among the female nursing students between December 26, 2020, and January 11, 2021. A total of 237 students were recruited who have enrolled in e-learning at least the last 30 days of the participation. Multivariable linear regression models were fitted to find the association of students’ preference, e-learning readiness domains, and other variables.
URI: http://tailieuso.tlu.edu.vn/handle/DHTL/12612
Nguồn trực tuyến: https://link.springer.com/article/10.1186/s42269-022-00697-0
ISSN : 2522-8307
Trong bộ sưu tập: Tài liệu mở
XEM MÔ TẢ

8

XEM & TẢI

0

Danh sách tệp tin đính kèm:
Hiện tại không có tệp tin đính kèm tới tài liệu.

Bạn đọc là cán bộ, giáo viên, sinh viên của Trường Đại học Thuỷ Lợi cần đăng nhập để Xem trực tuyến/Tải về



Khi sử dụng tài liệu trong thư viện số bạn đọc phải tuân thủ đầy đủ luật bản quyền.