Item Infomation


Title: Analysis of launch strategy in cross-border e-Commerce market via topic modeling of consumer reviews
Authors: Wang, Feifel
Participants: Yang, Yang
Issue Date: 2019
Publisher: Springer Nature
Series/Report no.: Electronic Commerce Research (2019), Volume 19, Issue 4, pp 863–884
URI: http://tailieuso.tlu.edu.vn/handle/DHTL/9575
Source: https://doi.org/10.1007/s10660-019-09368-1
Appears in Collections:Tài liệu hỗ trợ nghiên cứu khoa học
ABSTRACTS VIEWS

10

VIEWS & DOWNLOAD

5

Files in This Item:
Thumbnail
  • D9575.pdf
      Restricted Access
    • Size : 1,82 MB

    • Format : Adobe PDF

  • Bạn đọc là cán bộ, giáo viên, sinh viên của Trường Đại học Thuỷ Lợi cần đăng nhập để Xem trực tuyến/Tải về



    Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.